Ugen der gik #15

Hello there.
Den seneste uge har været en kombination af hyggelig, fantastisk, afslappende og møg hamrende hård. Sommetider kan det søde barsles-liv virkelig være meget kontrast-fyldt fra dag til dag. Det er naturligvis blevet tid til at dele endnu en uge der er gået.

Mandag.
I mandags vågnede jeg op til solskin og 25 grader på Mallorca. Vi havde haft nogle skønne dage der havde budt på lange gå-ture, en tur til den gamle by i Alcudia og en masse skygge-hygge. Derfor havde vi besluttet at tilbringe vores sidste hele dag på stranden. Vi startede morgenen med lækker morgenmad i morgen-solen (hvor jeg spildte juice i hele restauranten) og efterfølgende tog vi på stranden. Vi havde købt et UV-telt til mini-chefen så hun fortsat kunne hygge sig i skyggen. Det fungerede så godt. Det var vores eneste rigtige solbade-dag og det var virkelig skønt at få lidt sommer-kulør på min post-gravide mor-krop. Om aftenen pakkede vi vores kufferter så vi var klar til afrejse næste morgen.

Tirsdag.
I tirsdags ringede vækkeuret klokken 03:00 da vi blev hentet klokken 04:00 fra hotellet. Vi skulle nemlig allerede flyve om morgenen, hvilket var rigtig skønt i forhold til Noras døgnrytme. Hun sov hele vejen hjem (bortset fra køreturen) og det var simpelthen så skønt. På hjem-turen spiste vi McDonald's og handlede ved grænsen. Det var simpelthen så fantastisk at komme hjem i sine egne vante omgivelser, og samtidig utrolig mærkeligt at komme hjem til en tom lejlighed.

Onsdag.
I onsdags vågnede jeg til en morgen-frisk baby der kun havde haft en enkel opvågning om natten. Det var simpelthen så dejligt, og vi begge hyggede hele morgenen med legetøj og børne-musik. Det var til gengæld utrolig tomt uden vores baby-daddy. Vi face-timede hver eneste morgen og vores lille pige smilte over hele hovedet når hendes far ringede for at sige godmorgen. Så dejligt et syn. Om eftermiddagen blev vi hentet af min søde mor, da vi skulle tømme vores stand hos børnetorvet. Vi spiste aftensmad hos mine forældre hvorefter vi tog hjem for at gå tideligt i seng.

Torsdag.
I torsdags vågnede vi til solskin og jeg blev ganske skuffet da jeg i følge vejr-udsigten troede det ville blive 27 grader. Jeg havde dog tjekket vejret for Mallorca. Dumme ammehjerne. Nå nej, jeg ammer ikke længere. Vi valgte alligevel at gå en lang tur ud til mine forældre for at tilbringe dagen i deres solrige have. Det var så dejligt. Da min far kom hjem fra arbejde blev vi kørt hjem, så mini-chefen kunne passe sin efterhånden meget faste sengetid klokken. 19:30.

Fredag.
I fredags vågnede jeg til den smukkeste sol-opgang klokken 04:00 og mini-chefen valgte at holde fest indtil klokken 07:00 hvor hun tog dagens første middags-lur. Hun skreg dagen lang, da hendes anden tand er brudt igennem og det var simpelthen så hårdt. Hele dagen blev brugt med en grædende baby der kun ville hænge på armen (og til nøds i bæreselen) hvilket resulterede i en meget træt (og udkørt) mor. Vi fredags-hyggede hos mine forældre om eftermiddagen indtil Noras sengetid. Jeg brugte aftenen på sofaen, og gik ganske tidligt i seng efter jeres anbefalelse på min insta-story.

Lørdag.
I lørdags startede vi morgenen med en dejlig (og lang) gå-tur i det fine vejr efterfulgt af et par timer i spa-afdelingen hvor både mini-chefen og jeg tog et skønt bad (på fem minutter) hvilket var en kæmpe succes. Vi havde en dejlig (og meget afslappende) dag da vi om aftenen skulle til Billund for at hente vores far(mand) i lufthavnen. Det var simpelthen så dejligt, at få ham hjem igen. Endelig var vores lille familie samlet.

Søndag.
I søndags vågnede jeg op sammen med min lille familie. Vi hentede morgenbrød hos bageren, gik en dejlig tur med en to-go kaffe i hånden og nød på alle måder at være sammen igen. Mini-chefen var i hopla og havde travlt med at charmere sin far (og mor) hele dagen. Vi holdte rigtig søndag inden en ny (og forholdsvis travl) uge.